kan aldrig bli en lista för mycket!

  • Vad heter du? emilia
  • Vart bor du? alingsås utanför gbg 
  • När är du född? 17oktober -86
  • Beskriv din stil med 3 ord? klassisk, anorlunda, rolig 
  • Vad innebär mode för dig? att göra trenderna till sina
  • Vilka är dina favoritaffärer, butiker? h&m, topshop 
  • Shoppar du second hand? ja ibland om jag gör några fynd
  • Vilken är din favoritdesigner? hoho ledsen med sån koll har jag tyvärr inte
  • Vad är din favorit i höst? stövlarna och stickade tröjor/koftor/cardigans :p
  • Hur mycket shoppar du för i månaden? det är väldigt olika.
  • Dyraste plagget respektive billigaste? vet faktiskt inte, älskar att fynda billiga saker på ex h&m. har nog aldrig köpt ngt vräkar dyrt. en jacka för 1200, stövlar för 1300 är nog det värsta.
  • Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? om tio år kan jag shoppa mer.
  • Brukar du tröstshoppa? nej, kanske ibland.
  • Högklackat eller lågklackat? själv är jag över klacklängd så jag väljer låga men höga är jätte snyggt. 
  • Vilken är din drömväska? hade aldrig tackat nej till en mulberry.
  • Vilket blir ditt nästa köp? ett par skor hade suttit fint. annars är jag sugen på att pigga upp mig med ett halsband eller så.
  • Favoritblogg? finns massa bra jag gillar men en favorit är nog maggans
  • Vilka är dina stilikoner? har ingen speciell, gillar att se folk på stan och inspireras.
  • När upptäckte du ditt intresse för mode? haha ja jag vet faktiskt inte.
  • Vad vill du jobba med i framtiden? en av de svåraste frågorna man kan få. 
  • Favoritplagg just nu? dom svarta stuprören eller den grå koftan.
  • Favoritaccessoarer? väskor. eller halsband.

  • Kommenterer:
    Postat av: maggan

    ohh smickrad jag blir! :)

    2006-09-28 @ 11:01:18

    Tyck någonting och skriv det nedan:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback