koftor och skor.

kofta frågan roar mig fortfarande och fick på vägar höra ett intresant inlägg som lät så här. "cardigan har fickor, koftan har det oftast inte. kofta bärs av kvinnor, cardigan av både män och kvinnor. koftan brukar vara mer figursydd och en cardigan är det inte."
lät vettigt men jag är ändå inte säker på att jag är helt nöjd ännu. ska det behöva bli ett fall för engla att svara på?

då jag ändå lite tafatt är inne och svamlar om kläder så måste jag säga att höstens utbud är to die for. aldrig förr har jag blivit så uppe i varv av att få ränna i butiker och kika och längta efter allt jag vill ha! vad hösten har att bjuda på i klädväg är underbart och jag har svårt att hålla fokus när jag går på stan för jag vill kolla på allt hela tiden. det finns så mycket snyggt att skulle jag ha råd att köpa allt jag dregglar över skulle jag dessutom få bygga ut min garderob drastiskt. och skorna ska vi inte ens tala om. kikade på ett par underbara pjux för nån vecka sen och har sen dess haft dom i tankarna. passade idag på att pröva dom och nu kan jag verkligen inte tänka på annat! undrar om jag ska gå igenom budgeten och slå till och köpa dom..? vad jag mer såg idag var två par grymt snygga killskor. jag blev alldeles till mig och var tvungen att föreviga dom. dock gjorde dom sig inte så bra på bild som man skulle vilja och jag tipsar alla att vallfärda till hollywood gbg och kolla in dom live. dom var perfekta höst skor på alla sätt och vis, mumma snygga! nu ska jag kila och kolla idol tackhej. emilia


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback