just smilin.

trots att jag två nätter i rad sovit kasst så känner jag mig alldeles lycklig. brukar vara kapabel att döda efter att ha sovit dåligt men nu bara känner jag mig glad. trött och glad. lite hungrigockså. ska nog knapra i mig lite joghurt (stavas?) sen ska jag på promenad med baccus. ska lämna tillbaks en movie som vi såg på igår hos lisa. kollade på the texsas chainsaw massacre the begining. jag blev i vanlig ordning alldeles mörkrädd och fick skjuts hem för jag vågade inte cykla. hur feg är man egentligen? det är bara på film, i know that. men ändå blir jag så skraj. men framförallt, jag vet mycket väl hur rädd jag blir och ändå kan jag aldrig låta bli att se skräckisar!

snart, mycket snart är det helg också, halleleluja. på freitag är det badtaste tema på tallis. varför vill man egentligen fula till sig? äh, skit samma, det är as kul. i wont be a pretty picture.

imorrn ska jag vara duktig också, jobba står det alltså på schemat. ack så jobbigt men oh så trevligt med cash.

image75

baccus.

Kommenterer:
Postat av: maja

stavas: yoghurt

2007-04-25 @ 19:51:38
Postat av: emilia.

hehe tack maja :D

2007-04-26 @ 17:21:47

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback