maggan!

ikväll blire blixtvesit av självaste maggs! anländer väl till alingsås vid 8 tiden och imorgon bär det av till, hm vare mauritcius?. ja of iväg till sol och varma stränder iaf. himla räfv, vilket fusk. men i vilket fall som helst, ska bli toppen kul att träffa maggan ett par timmar iaf och snabb snacka igenom allt som hänt det sista. har aningens dåligt samvete för att jag är så dålig på att ringa honom, glömer alltid av sånt. fattar inte vad felet på mitt minne är.

idag åker också hanna till genéve för att hälsa på julia, härligt. dom kommer nog få en toppen vecka skulle jag tro!

ja själv så funderar jag på att ta mig en promenad och sträcka på benen lite granna. blir lite stel av att sova så mycket men ooh va skönt det är.  sova <3

Kommenterer:
Postat av: Viktor

Det tycker jag du gör rätt i! En promenad är aldrig fel, jag ska själv snart ut och vandra..


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback