save me.

måste flyy! det är bara tisdag än så länge, så lång tid kvar att stå ut med julia i huset! jag mår illa av hennes blotta närvaro. ååh!
annars är allt, eller inte allt, men saker knas. men så är det väl här i livet, det är väl inte så ofta allt bara rullar på och man bara lutar sig tillbaka och njuter av åkturen, oftast sitter man väl och håller i sig för att inte trilla av i svängarna.

men alltså, pestsmittan till syster går mig på ververna till den milda grad verkligen, jag blir så frustrerad. pliis alltså befria mig från den börda hon är.

Kommenterer:
Postat av: Sara

Du är utmanad :D

Postat av: Viktor

Om du skulle tänka mindre på det så tror jag verkligen att allt skulle gå rätt bra asså...

2007-02-13 @ 18:36:33
URL: http://vikktorius.blogg.se
Postat av: emilia

viktor: du ÄR ett lillasyskon du har inga. dom kan verkligen vara så enerverande. fast trevliga ibland med, men det är sällan. :)

2007-02-13 @ 19:19:28
Postat av: Viktor

haha ja men det spelar ingen roll... Nu ska ni lösa detta, DET ÄR EN ORDER haha

2007-02-13 @ 23:27:27
URL: http://vikktorius.blogg.se

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback