the sights that we'r seen are priceless.

nu vart det allt dags igen för en. tjuvad av bohemica.

Hårfärg: blond.
Ögonfärg: blå
Längd: 175
Studerar: livet i allmänhet och dess nöjen på högt och lågt.
Favoritklädesplagg: har inget alltime favourite.
Har alltid med mig i väskan: mobil, cerat, handkräm, bafucin, spegel,
Dricker jag läsk dricker jag: anything.
Tatueringar, piercings: en industrial.
På datorns skrivbord har jag en bild av: en äng typ.
Imorgon kommer jag: sova ut, gå promenad och träna om jag kommer iväg.
I sommar kommer jag klä mig i: jesussandaler, fiskarbyxor bikini och solglajjor.
Jag är född: 1986. oktober var månaden och 17 vad datumet.
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: what?!
Min all time favourit parfym är: donna - sergio taccini, envy me - gucci, be delicious - dkny
Nu ska jag: snart äta annars kommer jag falla ner död av hunger.
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: ja flrea stycken faktiskt som jag alltid håller koll på.
Senaste blogg jag upptäckt: tja, de senaste favoritupptäckterna var att jenny och izza tagit upp sina bloggar igen.
Höger eller vänsterhänt: vänster

Humör just nu: glad, nostalgisk, uppspelt men ack så trött.

Favoritgodis: ooh! allt! men har slutat med det nu.
Nåt jag absolut inte äter: korv.
Kläder just nu: nudie stupisar, vitt linne och svart kofta. och underkläder så klart. och tofflor! och favorit sjalen.

Musik just nu: shufflar men just alldeles nu maria mena - lose control
Va sa du senast: mm jag ska... (mor min ville ha hjälp med ngt?)
Sommarplaner: sola, festa, kanske jobba?, festa, sola, ha det bra, festa.
Fisk eller badkruka: kruka.
Hur många kuddar: 3
Tror du på mirakel: hell no!
Bio eller promenad: promenad
Favoritväder: vårsol och ljumen luft.
Det här är jag bra på: sminka, leka, lyssna, prata, nynna, rita, dricka, sova, tjata, skratta.
Tre saker att ta med på en öde ö: en låda vin, cerat och johnny knoxville.
Morgon eller nattmänniska: natt. iofs går ju natt över i morgon då och då.

Spara eller slösa: sparsamt slösig.

Vad är viktigast för dig: att ha kul och göra det bästa av situationen.

Hur är din drömkille: dryg, lömsk, kriminellt belastad, våldsam, elak, manipulativ, ful, hatisk.
Finns det liv på andra planeter: hur ska jag kunna veta det, fråga fuglesang.
Hur många barn vill du ha: inga alls tack.
Är du kittlig: njaa, jo.
Snarkar du: har fått det påstått, jag hävdar motsatsen.
Stjärntecken: våg.
Rädd för insekter: inte lika rädd som äcklad.
Äckligaste djuret: insekter är sjukt äckliga.
Chips, morötter eller godis: morötter frånochmed nu. eller nyss.
Pizza eller hamburgare: är inte så förtjust i något av det.
Skriver du dagbok: bloggish.
Stökigt eller välstädat: det går i vågor.
Gungar du på stolen: nej. tuggar inte med öppen mun heller.
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: nej.

Vilken hand håller du gaffeln i: vänster så klart.
Hur många syskon har du: 2.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback