t.r.ö.t.t

ja jag är trött. inte något men jag känner en stark längtan efter att få sova. hela tiden. jag älskar att sova. jag undrar om man kahn göra karriär på att sova, kanske kan testa sömntabletter eller ngt. det hade vart ngt. snacka om att förena nytta med nöje. men nä, nu får jag allt hålla mig vaken här, ska träffa frk lök sen den gamle räven. kommer vara brun och fin nu med efter en vecka i soliga gran canaria, hola gestapo på dig änna. själv är man vinter blek. blek och fager som min mor sa men snarare blek och glåmig. i vilket fall som helst, lite smink på det och det är liv i luckan igen.
iofs då jag tänker efter så är jag rätt trött saker också. men dom är som vanligt alldeles för många för att jag ska orka fila ner dom här och nu, sparar dom till nemesis index II som snart kommer att presenteras.
tänk hur många känslor som man kan sitta inne på på en gång. hur många som får plats i skallen och hjärtat och som på ngt sätt också verkligen får plats på en gång med. tex, just nu är jag glad, ledsen, arg, förvirrad, uppspelt och lite rädd på en gång.
glad för att jag ska träffa lisa över ett par bärs eftersom vi inte setts på länge nu. ledsen och arg över att killar ibland är sånna förbannade svin och inte fattar hur lyckligt lottade dom är, förvirrad och lite rädd inför vad jag ska ta mig till här i livet, eller iaf vad jag ska pyssla med i vår. uppspelt av allt överhärligt skönljud som strömmar ut ur mina högtalare.

men nu ska jag nog bege mig ut på en vild jakt efter föda. (gå till köket och koka pasta alltså.)
piis&lööv.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback