jag vill ha en melodi som rubrik.

well hello. idag är jag inte snabbtänkt alls. det kan vi tacka gårdagen för. tack. det var en najs himla kväll. började med lite häng hos mickan med tjejerna med eskalerade och slutade i fest big time. det hanns med en förfest, en fest och en trött efterfest. slutade med taxiresa hem. så glad är jag att jag fattade taxibeslutet, var grymme gött att vakna upp hemma idag, är så skakig. nu tänkte jag äta frulle/lunch. bättre sent än aldrig va. efter lite mat och piffning så ska jag pallra mig till lisa. tanken är en promenad men efter den miiilslånga promenaden häromdagen har jag en aningens skoskav så det återstår att se om jag får på mig skor!
slappa gärnet är det som gäller ikväll iaf.
glad känner jag mig idag också, fy så trevligt! so long suckers.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback