sega.

två sängrelaterade saker tänkte jag börja med. 1, lakanen ser verkligen äckliga ut då man sovit efter att ha slemmat ner sig med brun-utan-sol. men hällre det än att färgen fasnar på kläderna. och 2, hade en obehaglig och ovälkommen dröm i natt, vaknade och kännde mig illa till mods. hatar när det händer, drömmar ska inte få lägga sig i ens liv tycker jag!

är helt slut idag också, ingen bra början. sovit lite halvkasst och igår var det högsta tempo hela dagen. åkte och städade först och efter det mötte jag upp med annis som ville shoppa på äckel-allum och efter det blev vi upplockade av ludde för en tripp till gbg och bio.

spindelmannen 3, se den inte liksom.

Kommenterer:
Postat av: maggan

jävligt tradig film.

Postat av: emilia.

ja minst sagt. skit seg.

2007-05-11 @ 12:50:13

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback