thairapport2.

allt ar som det ska. 3/5 av familjen ar pepparkaks bruna, pappa ar lite mera rodbrun och jag ar mest fortfarande en praktig representant for danska folket genom att springa runt och se ut som deras flagga. misstanker att min nos kommer till att flaga litet inom en inte allt for avlagsen framtid heller. langtar hem efter att fa trana, langtar som en galning! konstigt va. eftersom jag aldrig tidigare tranat och inte ver hur det egentligen ar. men jag ar fast besluten, har ska det tranas!
och GIas ocksa, tjockar mig alabama har! det ar lovely iofs att mest bara glida runt och knapra pa saker. dagarna har sett ut ungefar sa har: vakna. frukost. beachen. luncha. sova. ga pa stan. ata. se film och ata godis. sova.
underbart gott och ohalsosamt.
har nu ocksa en gedigen sommargarderob som kommer fa ligga och mogla en smarre evighet hemma i garderoben.

jag langtar efter saker hemma men vill anda inte aka hem. vill stanna har i varmen och solen. inga krav, inga masten. bara bara skont. men anda vill jag sa badly bara aka hem med och vara med mina nara&kara och skita i semestrandet. har ju dock inget val an att stanna och det ar jag ju sa klart glad over men ibland sa bara skoljer en hemlangtan over mig. ohno. blev nog lite val hemmasentimental nu.. typiskt.

i ovrigt har jag ny alsklings serie som jag alskar mer an grays anatomy OCH heroes. japps sa ar det. arrested development! jess mina vanner, arrested development. men som det sags, underbart ar kort och serien ar nerlagd. det finns tre sasonger och jag rakar redan ha sett hela trean for bror min hade den pa datan och jag laaangtar hem till att se ettan&tvaan! sinnes skon serie med will arnett som jag hyser en stor hatkarlek till.

mitt drink-testing-projekt gar som smort framot och tanken pa att ga tillbaka till att bara hinka vin hemma kanns lite konstig. spec som det pa planet hem ocksa vantar ett par flaskor spriiit pa mig!

min forkylning at praktiskt taget helt over ocksa vilket ar skont. formodligen for att jasg gick in pa det lokala apoteket och kopte massor med funky forkylningsmediciner. najs!

en sak jag klurar pa ocksa ar da om mina fordommar infriats eller ej. alla dessa ackelman med kopta kvinnor man ser. ackligt! men ar detta kanske just bara fordommar och jag dessutom har fel? dom kanske ar upp over oronen foralskade i varandra och inte kan slita sig fran varandra.? det kanske ar akta spirande karlek, det kan jag ju sa klart inte veta men ja, jag kan da inte lata bli att ackals over dessa man man ser och samtidigt tycka synd om den unga kvinnan han slapar runt pa som en accossear. det ar en sjukt himla rorelse och man undrar om nagon av dom verkligen vinner pa det hela.. men nog med spekulationer, nu ar det dags for mat igen. hoj

<3

Kommenterer:
Postat av: Eva

gud vad skönt!

Postat av: maggan

kom hem me dig snart damen, vi ska hästa!

2007-11-05 @ 20:30:41
URL: http://magii.blogg.se

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback