tjuvstart.

vet ni hur jag började dagen? (förutom att jag vaknade med galet magknip idag också..) men en mys känsla av jul! den infann sig redan igår då hela familjen var hemma och det eldades i öppna spisen. medans jag fyllde vattenkokaren och pysslade fram lite frukost kollade jag ut och fick se årets första snö! (iaf den första för mig) var tvungen att kika ut genom dörren och (ja, svin töntigt jag vet) fånga en snöflinga i handen för att bekräfta att det var äkta! så efter frukosten gissa vad jag gjorde då? en liten kopp glögg! jag kunde inte låta bli fast ludde i mobilen meddelade att det är strängt förbjudet att ens smutta på lite glögg innan december månad. kunde inte låta bli.

och nu är det off till vårdcentralen också. frisk snart! tro det eller ej men faktiskt så längtar jag lite efter att jobba igen. visst är det skönt att sitta hemma och se på teve men jag gjorde det ett år efter studenten, nu är jag trött på att sitta och ha magknip, nu vill jag kränga kaffe!

image305

Kommenterer:
Postat av: maja

hej du! hoppas du blir frisk snart! är du brun förresten??? ang. bh-stroleken så hade jag ganska fel... man har tydligen större storlek än man tror.. hehe.


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback