fortfrande, fortfarande vid liv.

ja alltså. om jag nu hade några läsare alls så har väl förmodlgen dom gett sig ut på nya äventyr och läser annat (eventuellt viktiga saker tillochmed) eftersom jag inte suttit vid en data på över en vecka typ.
saken jag skyller mitt icke skrivande på är trötthet. ja och så att har haft absolut noll tid med förståss. på morgonen då jag vaknar så prioriterar jag frukost och hygien inte bloggande och på sena kvällen då jag kommer hem från jobbet så prioriterar jag sömn. oktober tar kol på mig. sinnessjukt mycket jobb.

gi-projektet is still going iaf halvstrongt. halv nöjd är vad jag är. tidningsruberiker fullkomligt skriker ut, gå ner upp till två kilo i veckan. sanningen piper fram, kämpa som en dåre, följ reglerna som en tok och gå ner 2 kilo på en månad.
tack för det televerket.

i övrigt har jag det sista shoppat som om det var lika viktgt för min överlevnad som att andas* och ändå har jag inget kul att ha på mig överhuvudtaget. så typiskt.

ny favvis film i bagaget förresten. dave chappelles blockparty. dock inget att hänga i granen om du instinktivt får kramp av hiphopmusik.

(* bättre med dålig andredräkt än ingen alls. kul skämt jag hörde häromdagen med tankte på att andas alltså.)

Kommenterer:
Postat av: bjugg

jag läser din blogg och deppar ihop när du inte skriver nåt...!

2007-10-10 @ 15:55:24

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback