pangprego!

tagen på bar gärning med näven i syltburken. eller iaf nära på. snarare kakburken. ja visst, trillade dit pga av mitt sockersug. om vi säger så.

jag ska be att få tala om en sak, en sak som jag älskar litegranna. misslyckade plastikoperationer. folk som vill bli snygga men som blir ännu fulare. fruktansvärt ironiskt och härligt. en favorit sida är
awful plastic surgery.

klockan 18 ska jag infinna mig hos mama&papa för då är jag bjuden på ljusparty. jag älskar att känna tanter, då får man gå på party. (obs, inbjuden av mamma att parta, inte av pappa) ska köpa massor skitdyra ljus och fakturera på någon annan. typ pappa.
sen ska jag krama min katt tills han får andnöd också. det är kärlek det.

obs igen. ni är väl fyllda med tilltäckligt mycket humor&vett så ni just nu lyssnar på pang prego va?

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback