sickness.

vad händer? jag blir i princip aldrig sjuk, en gnutta förkyld men aldrig så det påverkar mig ngt vidare, inte så jag måste stanna hemma från jobbet. nu i veckan var jag dålig måndag&tisdag men sen helt okej.

imorse klockan 6 vaknade jag. i panik. jag kunde inte andas. näsan var täppt och halsen ett minimalt litet andningsrör. drack vatten, hjälpte inte. fick släpa mig upp och ta en ipren och göra en kopp te. satt och sipprade i mig teet. kände mig lite bättre i halsen. blev svettig av värmen från teet och försökte somna om.

gick upp klockan 10 och låter som farfar sjöman. NOLL RÖSTFUNKTION!

jag kan ju inte jobba om jag inte kan prata, och ännu värre, jag kan ju inte festa imorgon om jag är sjuk och dessutom låter som en gammal mans-hagga på rösten. vad händer mig, house, var är du när jag behöver dig!?

image375

Kommenterer:
Postat av: maja

du vet väl att det är mig du ska komma till om du inte kan prata? ;)
nästan-logopeden ordinerar röstvila. drick vatten, prata mjukt och försiktigt och så lite som möjligt. kram och krya på dig!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback