it's all about se...x!

klantig var jag då jag glömde stålar i automaten, olycksdrabbad var jag då badrummet svämmade över. tur i oturen renoveras lägenheten under så jag så snällt fick be de käcka hantverkarna om hjälp. hyresvärd kom och rensade äckliga rör och ordning var åter skapat.
är det nog med otur för ett tag framöver?

en fundering:
en vän frågade mig så här idag.
- om du fick välja vem du skulle ligga med av dessa två,vem skulle du ta, världens fulaste kille eller världens snyggaste tjej? (med utgångspunkt att jag är herto.)
jag svarade världens snyggaste tjej. hon måste vara hemskt snygg. att vara någonting mest av alla i hela världen är rätt mycket. tänk alltså vad ful världens fulaste kille alltså måste vara.
med detta fakta kom min vän också fram till att ca alla är en gnutta bi för ungefär exakt alla svarade som jag.

om man däremot har svårt att välja kan man ta en kombo, det värsta av allt med andra ord och nuppa tokiohotel"killen".



min egna forskning säger också att alla hängivna tokiohotelfans som skulle dö för att få ett ligg med denne sparvel också är högst bi ty han ser ut som en hårtsminkad tös.

Kommenterer:
Postat av: Steve Lando

it's all about sex, and You should have it all:)!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback