bullshit

tänk ändå vilken hysterisk skillnad det är på skitsnack och skitsnack.
den sortens skitsnack jag tycker sämst om är utan tvekan den man ibland tvingas till hos läkaren.
- jaha ont i magen säger du, när bajsade du sist? hur var det?
- alltså hallå, jag är tjej. tjejer bajsar inte!!

mycket pallar jag med men att sitta och prata poo med en man i vit rock, nejnej i tell you.


Kommenterer:
Postat av: Henke

HAHAHA fan vad bra!

2008-06-24 @ 15:04:41
Postat av: Anonym

HAHA... men Emilia. Våra magar är ju helt fucked up! V

2008-06-24 @ 23:35:09
Postat av: Anonym

Oj.. skulle fortätta med: Vi måste ju göra det :S

2008-06-24 @ 23:35:45
Postat av: CARRO

OJ.. var från mig förresten..

Är lite dragen så kan inte skriva så bra.. hehe


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback