föralltid?

hej internet!
är internet lika oändligt som universum? jag avskyr att tänka på saker som är oändliga, speciellt universum. är alltid rädd att någon ska komma på vilket psykbryt jag är och spärra in mig på dårhus. jag blir helt sinnesrubbad av tanket på den oändliga evigheten. rakt ut, bara fortsätter och fortsätter...

igår hade jag picknickmys med min vän norsken som är på sverigebesök. ett kvällsdopp och tusen myggor. vi hade turen att inte bli huggna av gäddor i vattnet iaf, jag är alltid lite nervös av att bada i alldeles mörkt vatten, man vet inte vad som finns där i.

gick upp tidigt och har hängt på sjukan, önskar att saker kan gå över, kvickt tack!

nu mina damer&herrar ska jag strax ner till stan och åter bli er älsklings blondin. varsågoda!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback