najs!

(obs. boybands weekend på vh1 och jag kollar och jag sjunger med. lovely!)

jag skulle vilja tacka mig själv för att jag inte drack så hutlöst mycket igår. riktigt skönt att uppleva en söndag faktiskt. annars handlar det ju oftast om att överleva söndagar.
också hände en liten olycka igår. folk smashade ölglas til höger och väntr och som vanligt var man helt nersölad i öl. arg blev jag och skätte lite cider tillbaka. tyvärr tydligen på fel person. sorry!

skönt skönt väder. nu ska jag bege mig ut i solen på promenad!

(jag börjar känna mig mycket gladare igen.)

Kommenterer:
Postat av: Carro

Härligt att du är gladare =) Tycker inte om när du är ledsen.. Vädret hjälper till lite på traven ;)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback