vardagshjälte.

skitskitskit. är fortfarande arg över att mitt inlägg försvann. pussydick!

imorgon ska jag upp tidigt så nu är det till att tvätta bort fasaden och sova. ska och kolla ryggen igen. den har inte blivit bättre så nu blir det spännande att se vad som hittas på för att lindra all värk. sen ska det tränas! och kanske tillochmed sola om dom kan unna mig det.  ett ynka ledigt solarie skare väl ändå kunna finnas till mitt förfogande.

sen är det jobb, the never ending story.

nä nu fan blir det sova. tack för idag. eller vadå tack, som om det finna något att tacka för.

OOH! kom förresten på att dagen borde tacka MIG!
efter jobbet på väg till den oändliga längan cyklar där min cykel stog längt bort av allihopa stog en kraftigt berusad man och hade råkat välta en hoj så dess styre fasnat i hans hjul. han svor och fräste. jag blev livrädd för att han skulle få ett ryck och putta hela cykelkön. dominoeffekten hade varit förödande ty min cykel stog sist i kön!
jag gjorde det ända raka och sa tjenamoss vill du ha hjälp med det dära?
efter litet ryckande var cyklarna befriade och han en lycklig man (han var ju berusad!). jag var med lycklig eftersom jag slapp gräva fram min egna hoj ur en gigantisk cyklhög jag med.

varsågod!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback