dagens.

Jag blir galen.

Problem ett: internet fungerar inte och med det inte heller teven. Detta stycke som jag i frustration hoppas kunna publicera är alltså skrivet i word.

Sist jag skrev något i word gick jag i skolan men nu kommer detta härliga program till heders igen.

Och det är i word problem två uppstod: det tog mig en kvart att hitta stället man justerade radavståndet (plus att jag känner mig totalt blåst för det tog 4 försök att stava till justera, dummie!)

Men nu äntligen, ordning.

Ja ordning på word, inte på internet och det gör mig galen, GALEN!

I nästan två dagar har jag nu suttit här och stirrat. Igår kväll cyklade jag iväg i kylan för att hyra en film. EN film. Den underhöll ju igår som sagt men nu då, nu sitter jag här och skriver i word för att sysselsätta mig ned något alls.


Åh ibland suger tillvaron verkligen. Nu är ett sådant tillfälle. Inget internet, trodde jag skulle förlora ögat i natt då jag vaknade av hur fruktansvärt det sved av skabbkrämen. Ringde i panik pappa mitt i natten för jag på alvar trodde jag skulle bli blind. Det gick över.

Ska pierca mig idag och är sjukligt nervös, tror dessutom jag har en förkylning på G vilket inte är bra alls iom piercingen.

Hoppas hoppas hoppas att jag lyckats smörja in hela kroppen med krämen med så att jag äntligen blir av med detta hemska. Tänk om jag missat en liten millimeter, då kan det vara kört för min del.


Jag blir galen av detta. Ont i magen har jag nu dessutom. Ska nog lägga mig ner och sova en stund och hoppas att saker känns lättare då jag vaknat..


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback