glory!

6 dagar till födelsedag.

tjohej vilket festligt väder. regn, rusk och genomgrått. känner så för att skutta in till stan och köpa en flaska sommrigt rosé och sen ta på mig mina fiinaste kläder och dansa i neon hela natten. urk.

helst vill jag köpa en tunna chips, bädda ner mig i ett duntäcke och maraton kolla film hela dagen.

äh skärpning nu emilia, smaska i dig en alldeles för sen frukost och dra på dig någon bekvämt och varmt och knalla in till stan, 2 timmar till systemet stänger, det fixar du!

(har förresten både ont i skallen och värk i tanden, jag blir galen, har säkert lite feber också. när ska penicilinet kicka in och göra sitt? får helt enkelt dricka bort det jobbigt. basta.)

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback