en dag till.

NÄE, det blir ju för tusan aldrig svalt!

min lägenhet är som en liten liten bastu. eller ja, hade min lägenhet varit en bast hade den varit rätt stor. min lägenhet är som en stor bastu!


nu får jag minsann hoppa i säng och försöka somna iallafall. ska på terapi imorgon och sen träna innan det blir för jäkla varmt. eller ja, ska man lyckas med det får man väl dra igång i ottan. förmiddag får helt enkelt duga.


ska till frissen imorrn med, B-L-O-N-D-I-E ooooohyeah!


men efter träning och innan friss, däcka i solen med en bok.





min vän linnéa var här i eftermiddags, hon berättade en lite äcklig men vääälldigt kul grej. en gång på nattåget hem från göteborrrg hade några killar i sätet jämte henne börjat bråka som tusan. när hon kom hem och tog av sin tröja ramlade der ner två stycken tänder på golvet som legat i hennes luva. HAHHAHhahaaha


ganska äckligt men himla kul!

Kommenterer:
Postat av: Ajmal

HAHAHAHA, fan vilken sjuk historia. Hon kanske borde sätta upp en anons i tidningen "Upphittade tänder efter en slagsmål, returnerar gärna till ägaren för en generös kompensation."



Eller varför inte försöka sälja dem på blocket eller eBay, man kan sälja vad som helst nuförtiden. ;D

2009-06-26 @ 17:31:58

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback