hit the road.

HEJ VÄNNER OCH ÖVRIGA!

nu minsann ska jag krypa i säng, minsann! klockan är strax efter 12 och jag ska upp halv 6, hunden är hos mor&far vilket innebär att jag kan krypa direkt till sängen från soffan utan att behöva ge mig ut i regnet vilket alltid leder till att man piggnar till.

 

imorgon ska jag alltså upp innan tuppen har galt och åka på rrrroadtripp!

ner till skåneland med nettan och hästen, har hört rykten om att det serveras gratis bullar och kaffe i väntrummet hos veterinären, det är grejer det!

 

 

och gissa vad, på lördag ska jag på sexpartheeey! klämma på dildos och sniffa på glidmedel, tjohej vad skoj det ska bli. misstänker att det kommer bli 100kilo fnitter och kanske lite skvaller med, oboy!

 


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback