oops i did it again..

.. jag är kär i alexander skarsgård!


fast inte riktigt på riktigt ändå.

nejnej, det är ju skallen min i sömnen, i samarbete med p3 populär i bakgrunden som kokat ihop detta.




jag vet inte hur det började, kom drömmen först eller hörde jag honom på radion i bakgrunden och då kom drömmen?


i vilket fall som helst så träffade jag av en slump alexander då jag jobbade som makeupartist. sen började vi dejta lite och allt var sååå otroligt romantiskt.
sen skulle ni sett vilken sjysst lägenhet jag lyckades haffa i NYC också, utan superkändisens hjälp, ojoj alltså. den såg ungefär precis likadan ut som den jag bor i på riktigt. hoho



ååh alex alltså, min man! han ser ungefär ut som raka motsatsen till dom killar jag vanligtvis faller för, han är med andra ord inte särskillt snygg alls i mina ögon, men det var en fin och mycket romantiskt dröm iaf..

(och när jag vaknade och hörde honom på radion.. så blev jag litelite kär ändå, jag gillar hans röst, den vill jag bli ihop med.)



Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback