pretty in pink

HEJ FANZ.

snart är jag 23 men min kropp snarare 73, jag har ont i nacken och jag hostar som en gammal kedjerökare.

 

imorgon ska jag och min vän med tandbling fira min födelsedag i förtid eftersom  hon inte är hemma på födelsedagen. vi ska äta glass och vitamintabletter. undrar om det är gott med vitamintabletter som strössel på glassen?

 

ont i nacken förrsten, i kombination med huvudvärk... kan vara hjärnhinneinflamation har jag för mig att jag läst.. JAG HAR INTE TID ATT BLI SJUK, JAG FYLLER JU ÅR SNART!


en sak jag längtar efter nu är att det ska vara morgon så jag kan äta varmamackor (nya favvo!) och sminka mig. det är verkligen lika roligt varje gång, speciellt då man får till det och man blir så där oförskämt nöjd.






 

lilla ramsy för ett par veckor sedan. en otroligt varm och go dag, jämfört med idag som varit en otroligt kall och go dag.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback