smash.

idag är det sönda. igår var det löda. och imorgon är det monda.


detta på begäran av min goda vän och vapendragare.





mycket har hänt, lite har skrivits.
just i detta nu ska jag och ramsy iväg och träna. dessutom är jag bakis. en helt otroligt icke-härlig kombination.


dessutom har jag fått en ny lägenhet. igår faktiskt. HURRA!

SÅ. JÄVLA. GÖTT.


och som grädde på moset funderar jag på vad det egentligen är som gör en person attraktiv.

 

hur kan det jag tycker är snyggt/vackert/attraktivt vara samma sak som någon annan tycker är fult?

 

hur kan en man med ett fantastiskt ansikte och kropp ändå vara totalt ointressant?

väljer man partner efter sin egna kaliber?

ska åka nu, men klura mer på detta senare. I'M BACK BABY!


Kommenterer:
Postat av: Arlevik.

ÄNTLIGEN! (i ren o skär fylking-anda!)

welcome back!

2010-03-07 @ 21:30:57

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback