sundag.

hej sundag som tar kol på mig.

det heter ju egentligen söndag men det ligger bättre i munnen med sundag. funster och durr med.

idag gjorde jag som alla andra sovmorgonar, ställde klockan på en timma för tidigt bara för att få znoosa länge ist. tyvärr brukar pipandet leda till en lätt huvudvärk.

idag ska jag på bio också. vet inte vad det blir. bryr mig inte så mycket vad det blir heller. det är bara hela grejen runt bio som lockar. det är mys och man får dyra popcorn.

oroar mig en gnutta för tisdag med. min syster fyller tydligen år och jag har ingen aning om vad jag borde köpa till henne. sen har jag ansiktsbehandling då med. kommer bli skönt. har inte vart där sen innan sommaren så det ska bli härligt att bli ompysslad.

förövrigt är jag tok såld på timo räisänen just nu. alldeles bara lagom bra musik. satt fint för att pigga upp sundagen lite.
jag är trött fast jag sovit länge. och nån som verkar vara himla trött fast jag tror den sovit flera dygn i rad är min lilla sötis boris. katter är så sjukt chilla, dom verkar ha det himla nice. men näe, nu ska jag ta en dusch. tack för nu. emilia


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback