åh det är såå..

sjukligt irriterande att bloggfan har vägrat funka för mig i flera dagar. har haft massor att klura på och fundera kring och ingenstans att skriva! eller jo, pennan har gått varm i anteckningsboken som har fått fungera som dagbok ist.

jaha update om de senaste då kanske:

tillexempel denna veckan så har jag i måndags köpa årets samtliga julklappar. har bara ett par kvar nu. kunde knappt lyfta armarna på hela tisdagen för dom var så trötta efter att ha burit tusentals fina julklappar en hel dag.
har shoppat lite till mig själv senaste veckan med, bilder kommer så fort jag orkar ta tag i det lilla projektet.

häromdagen bjöds det på världssensation också. jag, emilia, pallrade mig iväg för att träna för första gången på en smärre evighet. det mest ansträngande jag har gjort de senaste månaderna är typ att cykla in till stan och hem. ja iofs, ni som vet var jag bor vet ju iofs också att det är ett pass i sig att hoja upp för alla backar hem till mig.



idag har jag pluggdag. och fest dag. samma imorrn med. pluggar på dagen och festar och har skoj på kvällen. skolan slutar nästa vecka och jag har en hel del att göra klart innan dess!


tänkte också på allmän begäran hysta upp detta. hur föredrar publiken emilia, i lockigt eller ej? (kanske inte de bästa av bilder men ändå.)



peace. glögg åt folket. /emilia

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback