ginger

hur kunnde jag glömma? igår gick ju det årliga pepparkakshusbaket av stapeln! en finfin traditin som jag och lisa har pysslat med i ett par år. tidigare år har det dock inneburit massivt skolk från skolan för att hinna göra ritningar tillhuset/missa allt vad "julstämning" det heter i skolan. skola och jul bör aldrig försöka kombineras ihop. och eftersom både lisa och jag själv är big fans av envåldshärskare och allt vad tyrani heter så har vi valt gulle grisen kim jong ill som tema för våra hus bak. eller snarare palats-bak!



lisa åt deg och fick ont i magen, hoho. men det hör till. så här ser det odekorerade palatset ut. vi hann aldrig längre för vi skulle ut på äventyr men det kommer det med. lägg märke till det stora Ket och bilden på kimmpa.

fred&tjerlek.

Kommenterer:
Postat av: Mark

haha det var ett häftigt tema på pepparkakshuset.

Postat av: DK

Hej!
Varför döptes inlägget till Ginger?
:)

2007-04-19 @ 21:11:11
Postat av: emilia.

pepparkaka på engelska, gingerbread biscuit. lathet förkortat :) typ.

2007-04-20 @ 00:06:43
Postat av: David

Jaha haha okej!! Nu hänger jag med haha!! Tack, hoppas det blev bra! Fin blogg förresten!

2007-04-20 @ 01:04:34

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback