slutspurt.

ni vet att jag gillar dom och med jämna mellanrum slänger upp en. här kommer årets sista lista.

PERSONLIGT

1. Vad heter du? emilia
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? madonna. eller cher. eller månstråle.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? sabina tror jag.
4. Vilket stjärntecken är du? våg
5. Vilken årgång är du? den fantastiska kullen av 86or.
6. Vart bor du? alingsås. sveriges mekka, händelsernas centrum, the place to be helt enkelt.
7. Bott utomlands? njet, har det framför mig.
8. Flyttat antal gånger? endast en gång.
9. Vart skulle du vilja bo? kanske london. eller göteborg. eller förresten inte london, hällre barcelona kanske.

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 1.75
2. Hur mycket väger du? i runda slängar 58-60 kanske.
3. Hårfärg och frisyr? blond (blond och lång, to die for jag lovar.not.) halvlångt hår, snelugg.
4. Ögonfärg? blå (svenska tjej is the grej)
5. Mest nöjd med? mina armar, dom är slim.
6. Minst nöjd med? mina korta knubbiga ben.
7. Skostorlek? trettioåtta trettionio typers.
8. Glasögon? vesst vettu, blind som en sork. nästan. läsglasögon iaf.
9. Har du några piercingar/tatueringar? jag har en industrial och en conch på G.

FAVORITER

1. Filmer? pulp fition, high fidelity och kill bill 1&2
2. Låtar? har ingen favorit så där allmänt.
3. Årstider? jag älskar våren då allt blir nytt och grönt.
4. Mat/dryck? vatten och ris <3
5. Djur? 2katter, 1hund och ett freaking marsvin.
6. Färg? jag gillar färg. och gråskala.
7. Parfym? dkny - be delicious
8. Tv-program? absolutely fabulous
9. Sysselsättning? sova och shoppa. blogga och festa. sminka och hångla.

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? jag varvar med en kort svart jacka med knappar och en gigantisk polarexeditions jacka då det är kallare. (obs ingen gåsjävlajacka.)
2. Vad använder du just nu för skor? bruna skinnstövlar.
3. Favoritfärg på kläder? gillar både färg och nedtonat grått/svart.
4. Favoritmaterial på kläder? latex. as if!
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? mängder!
6. Favoritaffärer? all time favourite, h&m
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ingen aning, varierar kraftigt
8. Favoritmärke? billigt är bäst i längden.


GREJER

Plånbok: har ingen, har en sån där grej för sedlar och kort.
Tandborste: random vit tandborste.
Smycken: avskyr dyra plottriga halsband osv. äälskar billigt h&m krafs.
Solglasögon: pilot
Underkläder: mix but not match.
Nagellack: mörktrött eller bara ett lack.
Mp3: en rooosa ipod nano
Mobil: sonyericsson, noll koll på modellen.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback