strange.

drabbades av mystik sveda i hjärtat. eller om det var i själen. vart kom det ifrån? obehagligt och utan förvarning. trodde det kortet hade spelats ut men som ett äss i rockärmen trillade det uppenbarligen ut, genant och opassande. försökte snabbt sopa upp det och slänga bort det.



idag kommer anna hem!



nytt mål: äta bättre! inte nödvändigt nyttigare för jag käkar inte så onyttigt men att äta alls. njet, inga matrubbningar här inte, äter bara rusigt ojämt och faktiskt alldeles för sällan. frukost nångång mellan 11-14 och middag runt 17 kansek. och jag som klagar på andras mat rutiner.. mår konstant lite illa för att jag aldrig lyckas med att käka regelbundet och hålla blodsocker nivån i balans. jag skulle behöva ett matschema.



nä fan. nu är jag trött på detta. go on. vad slog slint inne i skallen min är frågan jag ställer mig. eller inte frågan, det är ju inte som att jag inte har många frågor. en fråga jag har är varför vargen jagas med kamphunden frodas? sug på den ni.



say
do
feel
take
give
be



hade jag haft tourettes syndrom tror jag jag vet vad jag hade skrikit. inte hade det varit le petit babe, inte heller motsatsen, ohno those days are over. i scream for icecream.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback