tillbaka på banan.

(tillbaka på banan, alltså på spåret, jag har inte börjat röka suspekta växtdelar.)

efter ett par dagar av slappande, mysande, ätande, festande och stressande känns det som att årets upplaga av julen är över. allt som nu återstår är någonslags julens baksmälla med torr mun och seg kropp. det är tomt under granen och man är trött på att käka skinka frukost lunch middag. jag är trött på det här nu, men ändå sitter jag och knaprar på nötter och sippar på en julmust. men om jag ändå ska summera de senaste dagarna så gör jag det med värme i hjärtat. det har varit mycket cider och vin de senaste dagarna. en svänga på f&f här och en svänga på bryggaren där, ett par glas på jul, ganska många glas på juldagen. träffat massa skönt folk i dagarna också. en är tillexempel jonna som är hemma från london över jul.

utdelningen på julafton var förövrigt mycket god. fick massa fina saker av alla. favoriterna var dessa.
1.
 2. 3. 4. 5. 6.

1. stört sköna tofflor för kalla tassar. 2. fick super snygg väska av mor min, precis en sån jag hade i tankarna. 3. pengar, presentkort, lotter och en biljett till laleh. 4&5. be delicious, både parfym och lotion. är tokog i den, luktar gottgott! 6. en sprillans ny telefon, skönt att ha en där samtliga knappar fungerar och som inte håller ihop med hjälp av tejp.

jag är så trött också. bidragande orsaker: fest+efterfest i måndags som jag fortfarande inte återhämtat mig efter. igår envisades jag med att se hela sagan om whatever filmen på fyran fast jag borde sova. klockan ringde 06.30 och jag åkte för att jobba. ja så äre, jag är själv shockad över detta men det äre sanning. och det var hårt jobb med, är helt förlamad i armarna. men det är alltid välkommer med extra cash och då får man jobba med. livets goda kostar ju.
idag har jag hunnit med att äta lite tårta med eftersom johanna fyllder 20 så svängde jag och mor min förbi. himla trevligt.

imorgon blir det roadtrip till hufvudstaden. upp tidigt igen så jag ska nog slagga strax. ska bli kul med en vända i sthlm, kan ju faktiskt sova i bilen upp!


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback