and on i go.

var igår inte så aktiv i mitt tänkande som en följd av lördagens festande. däremot bjöd söndagen på glass och filmkollande. snackade lite med anna som beklagade sig lite på dåligt festande i england. får ta igen det då hon kommer hem! kul i lördags med förresten på alla sätt och vis. kärt återseende nämligen malin! hon har i saknad av sin pojk inte vart i feststämning sen hon kom tillbaks efter lettland men nu är hon med på banan igen och snart kommer pojken hennes till la suecia också, kul värre!
bortfall i festligheterna, A-K som fick ge upp kvällen i förtid. annars var vi andra på G, dock hamnade lisa&malin i fight och malin blev slagen i ansiktet med en flaska av okänd biatchey. på vägen hem mötte jag mattias&jonas två hyvens trevloga killar som gillade GAIS, sprit och metallica. dom bjöd på efterfest men jag tackade nej och begav mig hem för en välbehövlig skönhetssömn.



nedräkningen har på allvar börjat. 6 dagar tills hanna&christoffer kommer hem.



glad nyhet för min del förresten, mina på-väg-in-i-depression-symptom är väck. ett tag var allt verklige ruttet och trodde typ det var kört och ville bara försvinna men nu, nu är det verkligen vatten under broarna igen.



one week wihtout maggs.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback