är det en fågel, eller ett flygplan..?

kännde att det var dags igen. har ju inte svirat ihop så många på  tiden men så sprang jag på en hos A-K den sköna bönan och då kunde jag bara inte så emot frestelsen.

Svart eller Vitt? svart
Mjukt eller Hårt? hårt
Homo eller Hetero? hetero
Höger eller Vänster? leftie
Stor eller Liten? big
Loket eller Oldsberg? oldsberg
Göteborg eller Stockholm? el gotemburgo
Landet eller Storstan? bigcity life
Kram eller Puss? lite av varje
Vagn eller Buss? vagn
Hyrfilm eller Bio? hyrfilm
Gräs eller Grus? grass
Piggt eller Opiggt? pigg
Pasta eller Potatis? ris
Tjänare eller Tjäna? en tjänare hitåt tack
Is eller Mjukglass? ice baby
Natt eller Dag? sova
Felix eller Heinz? none
NK eller Myrorna? nk
Marsvin eller Hamster? marsvin
Rakad eller Orakad? what?
Biffig eller Slank? biff
Blåögda eller Brunögda? bruna..eller blå
Popsnöre eller Sportfåne? ja fan inte sportfåne iaf
Naken eller Pyjamas? pjamas hell yeah
Linda Skugge eller Linda Rosing? ingen av dom.
Peter Stormare eller Peter Jihde? stormare
Kaffe eller Te? TE
Champagne eller Ramlösa? champange
Se filmen Festival eller Stirra in i en vägg 90 min? festival
Bakispizza eller Bakischirre? knäckebröd
Förfest eller Efterfest? förfest 4life
Engångssex eller Engångstallrik? tallrik
Plastbestick eller Plastbröst? gaffel, kniv, sked
7-Eleven eller Pressbyrån? seven11
Glasögonorm eller Linscooling? brillor
Plugga eller Jobba? plugga
Planka eller Pröjsa? planka
Yngre eller Äldre? äldre
Lång eller Kort? lång
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon ärrasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? nej. vi skulle nog riva ut varandras ögon och sen springa blinda åt varsitt håll
Om någon sviker ditt förtroende; Kan du förlåta sånt? eventuellt. men still, jag är långsint som få.
Tycker du om ord? word
Nämn namnet på en tennisspelare? BB, finns det fler?
Finns det någon du ogillar starkt? jag? ogillar stark? haha, jag älskar alla.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? jag har inga problem att be om hjälp
Är du svartsjuk? jess tyvärr
Vad gjorde du igårkväll? tjockade mig och kollade exorcisten
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? att den frågan ens ställs, fuck JA.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? hundöron
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? go ask alice
Tyckte du om att gå i skolan? ja. iaf i efterhand så älskar jag skolan
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? näringslära, MPP + samtliga estetiska
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? historia a
Minns du någon speciell peron (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? jag minns alla, på gott och ont.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? ja. på gott och ont.
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? nja.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? samtliga som inefattar bajs och spy torkande.
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? skit kul.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? givet. många bäckar små..
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? ödet skulle inebära en högre makt. fri vilja.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? legitimera dig tack.
Är du troende? njet
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? svår fråga.
Tycker du om stearinljus? givet, love it.
Använder du hårbalsam? nån gång ibland
När blir man vuxen? helt individuellt.
Vilken färg har din tandborste? vit.
Har du lök i köttbullarna? ser jag ut som ngn som kan göra egna köttbullar eller vad?
Hav eller Sjö? båda är jätte söta på kort. annars, badkar tack.
Har du någon skrivare? ja
Har du någon scanner? ja. använt den typ en gång.
Vad har du för väckarklocka? min cellphone
Hur ofta klipper du tånaglarna? så fort det behövs så klart
Har du hår på ryggen? nej
Har du betalat månadens räkningar? lär ha räkningar
Använder du hudlotion? ja, bodybutter från bodyshop.
Har du åkt ambulans någon gång? nej
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? salt
Chips/ostbågar/jordnötsringar? jag bangar nog inte ngt av det om det bjuds
Tycker du om Dr Pepper? nej det är vidrigt
Äpple eller Päron? äpple
Äter du fiskbullar? skulle aldrg falla mig in, har för vana att inte äta rens och rester.
Svettas du mycket? inte värre än andra tror jag
När klippte du dig senast? nån månad sen kanske
Vad kollade du senast hos doktorn? allt typ då jag var lite hypokondrisk.
Har du fått riktig massage någon gång? ja, inte kommit iväg på ett tag nu dock
Tycker du om rökt kött? vet inte.
Vilken är din favorit på Mc Donalds? gf chees
Mc Donalds/ Max / Burger King eller Annat? föredrar att inte äta sådant alls.
Platt eller vanlig dataskärm? platt
Vad har du för mobiltelefon? en sweetalisious nokia toppad med ett par varv tejp
Hur betalar du dina räkningar? jag har inga
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? ja men nu är det hög tid att göra om det
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? hyfsad ordning
Hur stor hårddisk har du? silly question
Har du överkast på sängen? nej
Har du brutit något någon gång? nej
Vad är den värsta sjukdom du haft? hm, har celiaki. annars kanske lunginflamation
Har du blivit sövd någon gång? deckade skönt
Lever din mormor? jess
Har du varit med på TV? givet
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? plugga, städa, laga mat, tvätta håret, skaffa ett jobb, gifta mig, vara på gymet.
Använder du tofflor? självklart
Använder du morgonrock? nej, ett av de värsta plaggen jag vet
Är du en Besserwisser? kan nog uppfattas som det
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? dricker inte ngn mjölk
Beskriv din humor: sarkastisk, torr, absolutly fabulous

Kommenterer:
Postat av: Anonym

Hehe, så du tog mitt råd å kolla Exorcisten iaf ;)

2006-11-05 @ 23:09:39
Postat av: emilia

hm, vem tipsade om det?

2006-11-06 @ 11:18:23
Postat av: Malin

Ooops, glömde visst skriva namnet (A)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback