ashlee special!

fundering 1.


jag är egentligen inget stort fan av lillasyster simpson. tycker inte hennes musik är ngt att hänga i granen och som person är hon lika ball som en pall i mina ögon men hon klär sig snyggt och just nu klurar jag över om nosejobet hon gjorde verkligen var så lyckat? detta och mycket mer ska jag nu klura ut.



detta är ashlee innan nosejobet och dessutom brunett. jag tycker hon var kalas snygg som brunett och den lilla kröken på snoken gjorde hennes utseende speciellt och vackert. jätte snyggt faktiskt!



här är två ashlee bilder efter hyvlandet på kranen och dessutom en och annan hårblekning senare. jag tycker det var ett stoort misstag att både bleka och krympa kran. halva ashlees personlighet rök iochmed dessa tilltag. visst är hon ju strålande söt i detta också men ack va random girl next door hon ser ut! det är ju knappt så man känner igen henne på en bild med en bunt andra blondiner liksom. nä, du var en pingla som du var.

fundering 2.

vem är vem?


ashlee-courtney? courtney-ashlee?

fundering 3.

jaha, framme vid den riktigt heta potatisen. vem av simpson systrarna får din röst? vem tycker du är chicast av dessa båda systrar? själv lägger jag nog min röst på jessica som är ett riktigt bombshell. lirar inte direkt hennes musik i högtalarna hemma heller och hon verkar totalt blåst efter att ha sett hennes show men hon är klassiskt snygg och vet hur man klär sig med stil.


Kommenterer:
Postat av: carro

Tycker bättre om Jessica, tycker Ashlee bara är en kopia av henne nu!:)

Postat av: Vikk

Borde inte uttala mig i ämnet men det lilla jag hört musik mässigt och det MTV har att erbjuda i shower och intervjuer så verkar ändå Ashlee ha huvudet något mer på skafft, fast utseendes mässigt så klår nog Jessica Ashlee,men som du påpeka hennes Föredetta snook gjorde ju henne personlig...stålle...

2006-11-17 @ 21:27:44
URL: http://vikktorius.inc.se
Postat av: emilia

carro: ja ungefär så tycker jag med.

viktor: ja det är mycket möjligt, men nosejobet alltså, big NO NO på det alltså.

2006-11-18 @ 11:27:36

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback