come and go.

nu är dom hemma igen, hanna och christoffer.
maggs var på besök över helgen med. blev festande hemma hos emma i fredags med. kombinerad födelsedagsfest med hejdå fest för julia som ska ut i vida världen och aupaira, i geneve närmare bestämt. drog ett par shots för mycket, jag som inte ens dricker sprit. ojoj, så kan det gå. hade mycket kul ändå dock. min förkylnng gjorde entre i sällskap av min baksmälla i lördags, mindre kul då jag skulle kalasat med lindome tjejerna i lördags. blev filmkväll med te och bafucin ist. i söndags kilade jag till gbg med maggs för lite kik i affärer och en långfika. har saknat fika med maggan!
nu är äntligen mina prov slut för denna gången med, hade sista idag. nu har jag bara ett gäng arbeten kvar att skriva med men det får vänta ett par dagar faktiskt, imorgon ska jag faktiskt och städa på papas jobb. men idag bjöds det bara på kul saker. började dagen med prov, mindre kul, åkte hem och sov en timma och så ringde loffert, tog cykeln ner till city (öh, dålig lååt!) för en fika med honom och malin. kilade sedan en svänga hem till kalholms för att träffa hanna. fick en kalas söt födelsedags present då också. hem för mat och slappa en stund och sen mys och chips kväll hos hanna med tjejerna (och linus).
oh förresten, i januari kanske jag kilar till london, det ni! undrar om jag vågar... det hade vart så kul att komma iväg ett par månader och testa vingarna och träffa folk och uppleva.

kisses to ya all. imilija.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback