emilias fredag.

startade dagen med ett glas te, bloggande och meningslöst tidfördriv vid teve och dator. mikaela föreslog en fika vilket lät kul, inte setts på evigheter. försökte också reda ut min påstådda bokstöld. fick i förrgår ett brev från alströmergymnasiet om att jag inte skulle ha återlämnat en bok. dom verkade ju dock inte så stressade över sin bok då jag tog studenten i våras och först nu kommer ett brev. fick aldrig tag på den jag skulle prata med så jag bestämde mig för lite gratis tröstshopping i samband med fikat men inte heller detta gick vägen då jag inte hittade presentkortet jag skulle gratisshoppa för. undrar var alla prylar man förlägger håller hus. kvällen bjöd på film, nämligen omen. lisa höll mig i handen och daniel försökte skrämma livet ur mig som vanligt under skräckfilm. vet inte vad jag tyckte om filmen egentligen. inget speciellt mer än att det då inte förbättrade min inställning till kids.

103893-158

bild från filmen, lille djävuls kidet damien.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback