ENZO

jag vet att jag sagt att jag aldrig mer ska bli kär men det är redan kört och har iofs varit det sen första gången jag såg honom. något av det sötaste jorden någonsin skådan nämligen, enzo. hur har jag kunnat glömma av att nämna denna berådande lilla varelse i min blogg? sinnesförvirring? alltså förlåt malin och alla andra stolta mödrar men enzo är verkligen mycket sötare än era bäbisar! jag kan inte rå för att jag tycker det. minns också klart och tydligt den gången v lurade mig och sa att enzo dött. jag blev förkrossad, som tur var så var det bara ett dummt ljug som han fick lova att aldrig upprepa.

kan det vara möjligt att inte falla för den litte sötisen och hans charm?! enzo!


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback