filmen om mitt liv.

Vad skulle filmen om ditt liv heta?

kanske bara kort och gott, imilija. eller the fabulous life of imilija. men det är ju inte så smashing, imilija kanske räcker.
Vem skulle spela dig?

hm, kanske nicollette sheridan, blir ju dock lite skillnad i åldrarna då..kanske charlize theron, jessica simpson eller angelina?
…och vilka skulle spela personerna i din omgivning?

shit svårt! kanske så här..
L&L: reese witherspoon, eller ev calista flockhart som lina och kanske kirsten dunst som lisa.
hanna: hm, rachel bilson kanske.
maggs: hulk hogan tack. hoho, nä men kanske justin vill vara med på film?
Hur skulle omslaget se ut till din film?

jag själv i mitten, folk i bakgrunden, det är ju ändå filmen om mig.
Hur skulle den börja?

antingen skulle man kastas in i handlingen och jag är förbannad över ngt. eller kanske att jag kilar runt på stan med ett skönt soundtrack och en fet shopping påse i ena handen. den hade nog lätt och gärna fått bli en aningens bridget jones-ish. dagboks anteckningar osv.
Och slutligen… skulle den sluta?
lyckligt ffs! ne, mer mystiskt, blev jag lyckig i alla dagar eller träffade jag en ny hunk helgen efter..? ah, det kan ni få klura på.


Kommenterer:
Postat av: maggan

hulken alltså. haha.!

2006-11-23 @ 14:01:21
Postat av: emilia

you know it. ;)

2006-11-23 @ 15:34:33

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback