gossip

vad är det som tillslut har inträffat, jo nicoles skapare har klivit fram! spekulationerna har varit många om hurvida nicole fanns på riktigt eller ej och om hon fanns, hur fan var hon egentligen funtad. jag kunde aldrig bestämma mig för om jag trodde hon fanns på riktigt eller ej, varje besök på bloggen varvades med att jag blev irriterad på att hon verkade så blåst till att skratta över både konentarer hon fick och det hon själv skrev. men nu, nu har sanningen tillslut kommit fram och de senaste dagarna och varit lite spännande då nicoles verkliga jag har avslöjat bit för bit hur det egentligen ligger till. läs och njut!

skvaller två är egentligen inte så mycket skvaller som kul sak bara, nämligen tara reids uppshapning! de är så här vi är vana att se henne. senaste året-en har hon festat intensivt och showat de översizade boobsen titt som tätt. det har ryktats om behandlingshem och annat skojs.



hur kan hon mått under denna tid egentligen?
nu verkar det däremot vara vatten under broarna och hon har tagit tag i sig själv, förminskat boobsen ett par storlekar och torkat kokset från snoken. tara ried som man vill se henne!

103893-157

Kommenterer:
Postat av: vicky

Oj, vilken skillnad!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback