"jag älskar dig!

tunga ord, inte sant?
det finns så mycket saker jag älskar här i världen och har noll problem med att säga det. jag älskar att sova, jag älskar te, jag älskar att rida ut i skogen, jag älskar att åka bil då det är mörkt, jag älskar myskväll med film, jag älskar musik... jag älskar min familj med även om jag aldrig säger det till dom. jag har verkligen svårt att säga dessa ord även till de som står mig så himla nära.
jag har galet svårt att se mig själv säga dessa ord till någon alls faktiskt. kallt kanske?
svår defenitions fråga det där, om man älskar någon eller inte alltså. det finns mängder med folk i mitt liv som jag tycker så mycket mycket om, men älskar jag dessa? hur vet man egentligen om man gör det? finns det några kreterier  för om man älskar någon eller något eller bara tycker galet mycket om?
konstig sak att fundera på kanske med för mig väger dessa ord tungt och för mig är det inget man bara kläcker ur sig till folk. kanske är det jag som 2006 är oldfasion gällande detta?




tema låt: some day you will be loved - death cab for cutie.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback