men typiskt.

nu är det så här, jag har fått ont i halsen lagom till helgen. denna helg som är en dubbelhelg dessutom! jag blir så irriterad. dricker massor med te för det hjälper som vi alla vet mot allt (att ingen testat det vid cancer?) och knaprar även bafucin. nu ska jag dessutom skämma bort mig själv på bästa vid genom att shoppa ngt riktigt fint så min kropp blir glad och inte blir förkyld. har inte shoppat på evigheter och ska idag ta upp den stora jakten på en vintermundering. skor+jacka. oh, frestelserna är många ute bland butikerna och jag är hemskt rädd att jag inte kommer hitta ngn jacka men däremot pinna hem med ett helt gäng andra "nödvändiga" saker som jag sprungit på.. vi får se hur det går..



piis amigos. emilia

Kommenterer:
Postat av: Anonym

Blev det nått kuligt idag? Jag har då shoppat..wiiiiie!

2006-11-24 @ 21:18:06

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback