nemesis index I

listor i all ära. här är det ord och inga visor. 15 saker jag oavkortat känner motvilja inför.

1. åldersnoja
2. americas funniest homevideos
3. allergier utan bot
4. medias makt
5. överviktiga som äter

6. att man är en råtta i ett hjul
7. telefonförsäljare
8. att mitt liv inte är the eternal sunshine of the spotless mind och jag kan radera whatever i want to
9. samhällets inställning till saker utöver normen
10. faktumet att saker som är beroendeframkallande är hälsofarliga

11. att inte kunna lita på folk
12. att jag inte har ett eget soundtrack
13. att jag inte pryder omslaget av vouge, elle och vanity fair så smashing som jag är menar jag
14. kvinnligt/manligt
15. dåligt uppförande

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback