öfverklassNicole, en klass för sig.

nicole, vissa har kanske hört om henne andra har sluppit undan. i vilket fall som helst så har spektaklet presterat fram en lista som hon utmanar med. jag är ju aldrig sen på en lista så jag tackade ja.

Denna lista har jag med kurage hämtat ifrån
Nicole

1. Är jag nöjd med min ålder? ja, 20 är en faboulus ålder.
2. Är jag nöjd med mitt utseende? nja, jag har ju en lista på saker jag vill ändra och en liten lista på saker jag gillar
3. Är jag nöjd med min vikt? nej jag vill gå ner en fem kilo kanske.
4. Är jag nöjd med min kropp? samma som utseendet.
5. Är jag nöjd med min utbildning? ja det är jag väl. det som kan ifrågasättas är mitt sätt att hanskas med den.
6. Är jag nöjd med min arbetssituation? ohja. fast det hade ju vart kul med ett slappt jobb ibland med.
7. Är jag nöjd med min lön? nej, inget jobb=ingen lön.
8. Är jag nöjd med mitt civilstånd? ja, love aint mah thing.
9. Är jag nöjd med mitt sexliv? hm.
10. Är jag nöjd med mitt boende? nej, jag vill ha en egen lägenhet. fast å andra sidan är ju allt betalt hemma.
11. Är jag nöjd med mina kompisar? haha jodå. hade ju gillat att ha robbie och knoxville på listan med.
12. Är jag nöjd med min bilsituation? nej. jag vill ha ett körkort och en bil nu. dock orkar jag inte skaffa ett körkort.
13. Är jag nöjd över mina föräldrar? ja dom är rätt bra. dom kräver inte så mycket och har lyckats bra med att uppfosrta iaf mig och min bror. dock misslyckats totalt med vår yngre syster.
14. Är jag nöjd med mig själv? i allmänhet ja, men jag bangar ju inte att klaga.
15 Har jag ett liv? defenitivt. till skillnad från andra jag känner.
16. Har jag haft modet att svara ärligt på dessa frågor? ja, har varit ovanligt ärlig.


nu vill jag se nicole själv svara på samma lista!

Kommenterer:
Postat av: Nicole

Nice try! ;)

Titta in imorgon...

Postat av: Nicole

Såg att du var från Alingsås, du känner ingen som jobbade på ett konditori (Gunnars, kan det heta så?) som började jkobba på Hemtex i Borås?

2006-11-14 @ 13:21:53
Postat av: Wysteriia

Vilken fin blogg du har! :) Gillar verkligen din banner! tjusigt :)

2006-11-14 @ 14:37:47
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: emilia

tack så mycket, jätte kul att höra:)

2006-11-14 @ 16:24:51
Postat av: Camilla

Du är utmanad

http://stilic.blogg.se/141106154232_utmaning__de_bsta_bloggarna.html#comment

2006-11-14 @ 17:46:49
URL: http://www.stilic.blogg.se

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback