olinda!

ah en av sveriges skönaste personlihgeter utan tvekan! olinda och hennes toffel till pojkvän är verkligen två sjukt sköna glidare. har ända sen dag ett hon medverkade i paradise hotel gillat denna ankläppade biatchey. hennes attityd är guld värd och även om hon sjunger värre än jag på baksmällan så är hon ju helt galet fantastisk. har länge sagt att fick jag väla två personer att ta med till en öde ö hade det vart olinda och kishti. vi hade kunnat vara bitchiga och sjunga ihop. vilket halleluja moment alltså!


Kommenterer:
Postat av: akki.

haha. fan vad fint det hade varit för er! :) jag hade nog dragit m. mig robbie o knoxville. haha.

Postat av: emilia

mm, ja det hade ju inte heller suttit fel ;)

2006-11-21 @ 13:58:36

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback