strandad val?

jag höll på att smälla av och inte på något som helst bra sätt. igår kväll då jag såg mig själv i spegeln fick jag en chock! varför har ingen sagt någon till mig!? jag har aldrig varit skinny men jag har alltid haft en slim midja, nu går den knappt att urskilja! när hände detta? och för att inte tala om låren!! har jag typ blundat de senaste veckorna då jag passerat spelgar eller vad? dessutom har jag tax korta ben! hallå, katastrofhjälp tack. hoppade upp på vågen och nu råder det nya bud. innan hade jag dyrt och heligt lovat att den dag jag smäller över 65 ska jag hoppa upp på löpbandet och börja en diet, nu nu fan alltså. nu är det alltså nära 60 sträcket och det är då mitt nya bud! det finns faktiskt gränser gär i livet och min går defenitivt vid 60! och våga inte ens komma med ett "du duger som du är" eller "du är fin som du är". jag är inte en person som tror på "inre skönhet". käre värld när, jag undrar när svällde jag upp? fan ta att sluta röka och bli lycklig!! jag var i mitt egna mörker lycklig som rökande och aptitlös apatisk.
anyone, förför mig, krossa mitt hjärta och ge mig ett paket cigg!

Kommenterer:
Postat av: Mark

Jag behövs för att kritisera SSS på bloggen :) Men visst hade jag gärna fotat, dock behöver jag en systemdigitalkamera, och massor med tid. Tänk att plåta någon av SSS människorna som plåtar någon annan samtidigt.

Postat av: Shoobi

Jag vet att du inte vill ha en emotsägelse men för tusan, du har ju gått ner massa! Fast jag förstår dig, jag vill ju också hålla mig på en spec vikt. 50 är perfa. Du borde dock skaffa en minimumvikt också. Sånt är bra.

2006-11-07 @ 19:05:55
URL: http://shoobi.blogg.se
Postat av: Vikk

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!...eller nått... sålänge du inte blir anorektisk eller bulimiker så är det ok...haha

2006-11-07 @ 19:33:38
Postat av: SANDRA

skrev just ett inlägg om anorexi i min blogg. asså d e inte snyggt å a supersmal heller. liksom komma på linsy lohan å alla dom. ät en bulle å va glaa!

2006-11-07 @ 21:24:00
URL: http://watchmebabe.blogg.se
Postat av: emilia

mark: jag vill se en SSS variant i din blogg snarast!
shoobi: jag har en målvikt det är bara frågan om att nå den med.
vikk: klart jag inte blir. dina matvanor däremot..
sandra: nja inte nicole richi smal så klart men inte knubbsäl heller..

2006-11-07 @ 22:57:45

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback