vad kan jag säga. är en sucker för listor.

Är: underbar på alla sätt och vis. eller var det avsyvärd på alla sätt och vis?
Ger intryck av att vara: ja, vad ni ser är vad ni får.
Mår: ja det är hyftat bra alltså, klart jag bangar väl inte att klaga men.
Ska: strax äta och sen ta över världen.
Har: mänger att plugga, trevliga vänner och familj och en kopp te att dricka upp.
Bör: plugga, städa, skaffa ett jobb men framför allt roa mig.
Kan: mycket väl dansa nyker men jag föredrar att inte göra det.

Blir glad av: vin, vänskap och shopping.
Vill ha: vad vill jag inte ha?
Skulle vilja: att jag var miljonär och att det är helg nu.
Tycker om att: sova festa fika umgås och läsa psykologi.
Drömmer om: jag drömmer inte, jag kräver.
Längtar till: mängder med saker. haha förresten "längtar..."
Fasar inför: fattigdom, förtryck och främlingsförjämtlighet
Har ett brinnande intresse för: allt som gör livet värt
Bryr mig om: nära&kära, utseende och mitt intresse för att roa mig.
Trivs med: väldigt mycket, frågan är vad vantrivs jag med.
Känner obehag inför: folksamlingar, köer, snuskiga hotellrum.
Planerar att: har inga storslagna planer mer än att vinna en mille och dra till troppan.
Bor i: villa med mor&far och syster.
Skulle vilja bo i: en trea i vastastan kanske?
Klär mig gärna i: pjamasbyxor och mössa.
Äter gärna: ris.
Dricker gärna: te varvat med vin
Tränar: stort skämt.
Tittar ofta på: dokumentärer om tjockisar.
Lyssnar ofta på: just nu john legend
Läser: bloggar
Prenumererar på: serietidningar and i love it.
Idag: har jag varit i skolan och fikat med ted.
Imorgon: imorgon är jag ledig så förmodligen kommer jag sova.
Igår: var ledig så jag sov och kollade film. och fikade så klart.
Nu: väntar jag på mat.

Vill se: mig själv på omslaget av vouge. eller valfri katastof eller tjockis dokumentär.
Vill göra: gifta mig och skaffa fem barn. stort skämt igen!
Glad över: att vi inte blev rånade i gettot i london där vi bodde.
Arg på: diverse detaljer och faktan här i livet.
Stolt över: mina hombres, familj, mig ibland, civilkurage, folk som står upp för vad de tror på.
Rädd för: höga höjder,
Nyfiken på: världen till exempel och hur michael jackson verkligen ändrade färg.

Lycka: hälsa&välgång?
Sorg: listan bli lätt alldeles för lång.
Älskar: nära&kära. och vin.
Hatar: svenska rättsystemet, svek, färgen blå.
Äter: gärna ris och gärna sallad. annars är jag nog inte så kräsen i allmänhet.
Sover: 10 timmar/dygn, då är jag nöjd.
Dansar: hällre än bra!

Lever: inte som jag lär men är ganska nöjd ändå.


Kommenterer:
Postat av: Malin

I knew you'd like it! ;)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback