and here we go again..

hoho, varör inte forsätta på detta spår som jag kan så väl? eeen lista till för tusan!

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
- jag kan spela fiol.
- jag skänker från mitt egna konto pengar till
djurensrätt varje månad.
- idag tog jag rökuppehåll.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
förståelse kanske.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
nej, uppskattar då mitt namn används som det är. med undantag för loffert då, han får säga vad han vill!

Hur var du som barn?
tjock, arg, envis.

Vad tycker du om fildelning?
herro, dela på för tusan.

Varför bloggar du?
det är skönt att skriva av sig ibland när man har mycket på hjärtat. och ibland är det kul att bara skriva massa skit, som nu ungefär!

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
nej, sina vänner kan man alltid i alla lägen lita på. dock håller jag mina vänner väldigt kärt så det är en kombo av kärlek&vänskap.

Vad kan man leva utan?
förutom orättvisor, kvinnorförtryck, fattigdom och hela den vevean så tror jag att man faktisk skulle klara sig perfectly fine utan de flesta moderna bekvämligheter vi omger oss med.

Vilket är viktigast hos din partner?
ärlighet före allt!

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
nej det skulle jag dårakt inte vilja påstå.

Hur ofta lagar du mat hemma?
räknas frukost till mat? annars, inte allt för ofta.

Vad skulle du göra med ett friår?
samma som jag gör nu. plugga på halv tid och glida resten.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
jag gillar olika bitar ur de flesta kulturer. inte fasnat hel hjärtat för någon spec.

Hur svarar du i telefonen?
"ja hej det är emilia"

Är du pinsam på fyllan?
jag tror faktiskt på fullt allvar att jag är ganska städad på fyllan faktiskt.

Hur ser folk dig?
sur, envis, osmart.

Människa som gör dig enbart ledsen?
det finns nog ingen som gör mig enbart ledsen..

Människa som gör dig enbart glad?
ja de flesta av mina närmsta gör mig oftast bara glad även om vi har våra kiv också.

Värsta känslan?
ångest är ju en stark kanidat.

Favorit tv-program?
desperate housewifes & 100höjdare är sköna program.

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
vaknar i tid men ändå utsövd. smällgod frukost så man överlever ett bra tag. kanske lite shopping, en fika i solen, gött go förfest och en helkväll med dans och gott sällskap. eller en myskväll med candy och en rulle. alternativt, myskväll med en flarra vitt.

När grät du senast?
ja för ett par dagar sen då jag läste noelbloggen lipade jag som attans

Är du vidskeplig?
nja inte direkt.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
ouf, en hel del. fast jag är rätt nöjd med. mest små saker tror jag. typ mina familjemedlemars personligheter och sånt.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
nej men jag vill pola med kungen, han verkar vara en skön glidare.

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
ja det finns nog en hel del jag är för feg för. är i allmänhet rätt feg/blyg tror jag.

Vart går din drömresa?
just nu vill jag till london, sen till spanien.

Vem är ditt drömragg?
i hela världen? robbie eller kjell bergqvist. haha

När blir man vuxen?
i praktiken då man tar studenten.

Vill du säga förlåt till någon?
till alla jag är dålig på att höra av mig till.

Vem är din hjälte?
hanna.

Vad tror du på?
sex,drugs&rockn'roll

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
eh herro, hela mitt liv är som en såpa.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
är man snygg är man lycklig. så, rik svarar jag.

Vad är lycka?
kan man definiera lycka verkligen?

Vilka personer beundrar du?
mina morföräldrar och farmor. simon. jonna och anna som vågat resa iväg själva. andréa. malin med bäbisen. malin som åkte till lettland. mamma&pappa. lisa som är stark. hm, en hel del folk faktiskt..

Vem var din första kärlek?
första stora hette robin.

Vem har makten i ditt liv?
ja inte är det då jag själv. samhället, idealen, media.

Har du någon dold talang?
jag är utananledning rätt vig. och jag kan spela fiol. är rätt grym på sudoku.

Har du mobbat någon?
inte rakt på men ja är nog faktiskt svaret.

Vilket djur skulle du vilja vara?
katt. sova, äta, sova, äta..

Har du någon fobi?
höga höjder och stora folksamlingar.

Vad är det pinsammaste du gjort ?
jag är rätt pinsam i allmänhet alltså.

Har du snattat någon gång?
ja, men faktiskt bara en gång då jag var liten och inte viste att man inte fick ta liksom.


me LOVE listor.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback