bättre upp.


jaa! jag blev räddad, inte av en riddare på vit springare men väl av ted i hans röda volvo. det dög det också.
vi åkte till ljungbladscafé för lite te och massa prat. hemkst trevligt faktiskt. massa kul folk kilade förbi som linus tillexempel. pratades lite om krök på tisdag, hade vart nice det också. och framförallt nästa helg då det ska firas. både mig och lillerobin som fyllt år. två på en gång, alltså två gånger så mycket fest!

trodde denna stiffa söndag skulle se ut så här hela dagen.
 men iochmed att telefonen ringde och röda volvon skulle komma och plocka upp mig så vare snabba ryck som gällde och på ett kick så jag ist ut så här  passade även på att bränna av ett par posekort. hoho. sunday bloody sunday.  ja visst är jag underbar på alla sätt och vis. halleleluja, tack för mig.



Kommenterer:
Postat av: Mark

Tack så mycket :) Jag ska lägga in fler bilder senare.


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback