dagen efter, i flera benämningar.

igår var som sagt den stora dagen för mig, klivet ut från tonåren och det stora steget in i vuxenlivet. eller? det var på det hela taget en bra dag och jag tackar så hjärtligt alla som satte guldkant på denna dag. firade först hemma lite med familjen och sedan gick jag i goda vänners sällskap ut för "en öl". nu dricker ju jag inte öl utan cider men inte fan höll jag mig till en för det. snarare fyra kom jag upp i vilket också är samma sak som att jag blev tankad. somnade som en stock på tåget hem och var minst sagt förvirrad då jag väcktes då vi rullade in på stationen i alingsås och tog cykeln och vinglade mig hemåt. smart drag av mig att ta den där sista cidern då jag visste att jag hade en hel dag av plugg och skola framför mig..



"jag mötte svinet, jag mötte svinet och han var min bästa vän.." -hatar inte ni också då man börjar nynna på en låt men inte minns hur den går?



jag fick massor fina presenter (bilder kommer) som jag är hutlöst glad över, tack allihopa så hjärtligt! en sak jag tycker var extra söt fick jag av mina tjejer lisa och lina. jag hade ju som sagt efterlyst en lista och vad får jag. en helt otroligt underbar lista! den kommer här.

lista över saker som är mindre bra med att fylla 20:
1.
du får betala spriten själv.
2. tandläkarbesök och sånt är dyrt.
3. akta dig! nu kan du bli kallad tant av små barn.
4. nu kan du inte skylla på att du är ung och dum för nu är du VUXEN!

lista över saker som är bra med att fylla 20:
1. bärs&booze på systemet.
2. nu kan du bli en tjock långtradarchaffis (20år för lastbildkörkort alltså.)
3. nu kan du få a-kassa och leva på andra.
4. nef + random 20-ställen = hetare och mer mogna män.
5. dina vänner kommer oförklarligt höra av sig mer ju närmare fredagen man kommer!

jaa, mina damer ni är underbara!




Kommenterer:
Postat av: shoobi

Well spank you!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback